visszatérés 1

2011.07.03. 07:55 - viraeg

Címkék: összefoglaló

Hát újra itt...

Kissé elhanyagoltam a blogot, de talán mentségemül szolgál, hogy közben lezavartam egy vizsgaidőszakot... vagy nem? hát sebaj... akkor csak lusta voltam...

De foglaljuk össze, mi is történt azóta...

Szóval március elején jelentkeztem utoljára...
azóta volt egy nőnap, amire idén is saját készítésű virágokkal kedveskedtünk Dávid csoporttársainak (balra a minta... jobbra a "kész virág"):

 

 

 

 

 

 

István kifejlesztette a tökéletes hisztit, aminek a vége mindig röhögés... és igen, jól látható, hogy már van foga... 10 db... a 11-12 növekszik... valahol...

 

 

 

 

 

A kedvenc játékaik

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze volt húsvét is és régi jó angol szokás szerint járt felénk a nyuszi is. Mármint nem nálunk, hanem anyósnál, mert nála van jó kis kert, ahová el tud dugni egy jó nyuszi sok mindent:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ki ne hagyjuk az óvodai programokat, úgy mint anyák napja és ballagás... mert az én kicsi nagyfiam már iskolába megy, így elbúcsúzott az óvodától :) 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketpasi.blog.hu/api/trackback/id/tr453033977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása